نوشته شده توسط : atiyhe

قیمت تیرآهن 14 صادراتی
به طور کلی می توان این موضوع را نیز بیان کرد که هر چه که مقدار تولید تیرآهن در بازار یک منطقه یا کشور بیشتر باشد، قیمت آن محصول نیز کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین می توان گفت که میزان تولید کارخانه های تولید کننده این محصول در محاسبه قیمت برای صادرات تیرآهن موثر می باشند. به طور مثال اگر تمام کارخانه های تولید کننده این محصول در یک سال اقدام به تولید و صادرات تیرآهن کنند، قیمت تیرآهن ۱۴ صادراتی نسبت به زمانی که فقط کارخانه های محدودی این محصول را تولید و ارائه می کنند، کمتر خواهد بود.
مبدا و مقصد بار
بعد از ذکر کردن موارد بالا نوبت به حمل محصور مورد نظر به مقصد می رسد. این عمل هزینه های خاص خودش را در پی دارد، شرایط و نحوه آن نیز بر روی قیمت صادرات تیر آهن نیز تاثیر گذار است. هرچقدر که مسافت کشورهای مبدا و مقصد بیشتر باشد‌، قیمت تیر آهن ۱۴ صادراتی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت تیرآهن ۱۴ صادراتی بسته به عوامل متعددی تعیین می شود. عواملی مانند کارخانه تولید کننده، شرایط بازار، نوسانات قیمت ارز، مشکلات سیاسی و… می باشد. در نتیجه برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۴ صادراتی بهتر است با تولیدکنندگان و صادرکنندگان معتبر در این زمینه در تماس باشید. تا بتوانید از قیمت روز این محصول اطلاع پیدا کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

همانند صادرات پلی اتیلن ها و یا تمام مواد پتروشیمی که یک سری مزایای خاصی دارند. پلی پروپلین ها نیز مزایای خاص مختص به خود را دارند که عبارتند از:

عدم رسوب گیری این نوع مواد پتروشیمی

سطح صاف و صیقلی این آن ها سبب شده تا آب و یا سایر سیالات به راحتی از داخل آن عبور کند. همین امر از ایجاد رسوب جلوگیری می کند و باعث می شود سیال دچار افت فشار نشود. از سوی دیگر هم ساختار ملکولی پلی پروپیلن نیز به نوعی است. که باعث عدم رسوب گیری و مواد مزاحم در مجاری آن ها می شود.

مقاوم در مقابل تنش ها و فشار بالا

مواد پلی پروپیلن مقاومت در مقابل تنش و مقاومت در مقابل فشار بالایی دارد. از این رو دچار ترک یا شکنندگی نمی شود. هم چنین مقاومت حرارتی این لوله ها نیز بسیار بالاست و تا دمای ۱۱۰ درجه سانتی گراد دچار مشکل نخواهند شد و ساختار خود را حفظ می کنند. صادرات مواد پتروشیمی

پایداری در مقابل مواد شیمیایی و طبیعی

پلی پروپیلن به گونه ای هستند که در شرایط محیط طبیعی ساختار شیمیایی خود را حفظ می کنند. همچنین این نوع مواد در برابر بسیاری از مواد خورنده شیمیایی مانند برخی از اسید ها و باز ها مقاومت خوبی نشان می دهند. در حدی که می توان از آن ها برای انتقال آن ها هم استفاده کرد.

دارای طول عمر مفید بالا

مقاومت شیمایی پلی پروپیلن بسیار بالا می باشد. به همین جهت این نوع مواد با گذشت زمان پوسیده نخواهند شد و مقاومت خود را حفظ خواهند کرد. این نوع مواد در حالت طبیعی بسیار دیر دچار پوسیدگی می شوند. حتی می توان گفت که عمر مواد پلی پروپیلن از عمر یک ساختمان و خانه هوشمند هم بیشتر است. به عبارت دیگر عمر ساختمان و تمام شده است اما هنوز لوله ها قابل استفاده هستند.

پوسیدگی و فرسایش بسیار پایین

مواد پلی پروپیلن در برابر جریان آب، دمای تعریف شده آب آشامیدنی، فشار آب و ضربه های حاصل از سیال مقاومت خوبی دارند و دچار فرسایش نمی شوند.

البته هیچ ماده ای نمی تواند به طور کامل از فرسایش دور بماند، اما جریان فرسایش و سابیده شدن این مواد به حدی کند است که این موضوع عملاً تاثیر منفی بر روی آن ها ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

صادرات سنگ مرمر به کشور عراق

می توان گفت که کشور عراق نیز یکی دیگر کشورهایی است که پتانسیل و تمایل زیادی برای مبادلات با کشور ایران دارد. در واقع می توان بیان کرد که تقریبا بخش عمده ای از صنایع ما با کشور عراق مبادله می شود. همچنین سنگ های ساختمانی ایرانی در کشور عراق محبوبیت مناسبی داشته و در این کشور از تقاضای زیادی برخوردار می باشند. سنگ هایی مانند مرمر و مرمریت جزو پرطرفدارترین سنگ ها در کشور عراق محسوب می شوند. در نتیجه می توان اشاره کرد که کشور عراق نیز یکی از مقاصد خوب برای صادرات سنگ مرمر ایرانی محسوب می شود.

صادرات سنگ مرمر به کشور روسیه

جالب است بدانید که کشور روسیه نیز یکی از خریداران منابع و محصولات ایرانی می باشد. همچنین بعضی از محصولات ما در کشور روسیه مزیت های رقابتی نیز دارند. کالاهایی مانند سنگ ها در دسته محصولات رقابتی ایرانی هستند که همین علت سبب به وجود آمدن بازار بزرگ برای سنگ های با کیفیت کشور ما به وجود آورده است. پس می توان کشور روسیه را نیز یک کشور مناسب و سودآور در زمینه صادرات سنگ مرمر به حساب آورد و می توان گفت که صادرات به این کشور سود خوبی برای بازرگانان بدست می آورد.

صادرات سنگ مرمر به کشور گرجستان

با این وجود که کشور گرجستان خود دارای منابع غنی معدنی زیادی می باشد و احتیاجی به سنگ های ایرانی ندارد. اما ضعف در استخراج، برش سنگ ها، تکنولوژی و… سبب شده تا به عنوان یکی از واردکنندگان سنگ های ایرانی محسوب شود و یکی از مقصد های مهم برای صادرات سنگ مرمر می باشد.

صادرات سنگ مرمر به کشور قطر

کشور قطر نیز یکی دیگر از همسایگان ایران است که از طریق دریای عمان با کشور ایران دارای مرز آبی می باشد. این کشور تبادلات زیادی با ایران دارد و مقصد خوبی برای صادرات سنگ مرمر می باشد. نکته حائز اهمیت این است که کشور ایران نقش بسیار پررنگی در صادرات به این کشور ایفا می کند و این کشور بازار خوبی نیز برای تجارت غیر نفتی به وجود آورده است.

صادرات سنگ مرمریت به کشور چین

در بناهای تاریخی می توان آثار بسیار زیادی را از سنگ های مرمر مشاهده کرد که در آن‌ها مورد استفاده قرار گرفته اند. این سنگ ها دارای ماندگاری و کیفیت بالایی هستند. بنابراین کشور چین با در نظر گرفتن این مزیت ها و ویژگی هایی که سنگ مرمر دارد یکی از کشورهایی محسوب می شود که بیشترین تقاضا را در بین کشورهای خارجی دیگر برای خرید سنگ مرمر ایرانی دارد. پس باید ذکر کنیم که کشور چین به عنوان یکی از کشورهای پر سود برای بازار صادرات سنگ مرمر ایرانی به شمار می آید.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

استفاده از هنر گچبری در معماری داخلی ساختمان‌ها تاریخچه‌ای چندین هزار ساله دارد. از دیرباز انسان تحت تاثیر استحکام و زیبایی گچ برای بخش‌های مختلف ساختمان بوده است. ترکیب گچ با هنر، منجر به پیدایش هنر گچبری شده است. پیشرفت سریع و شگفت انگیز گچبری در چندین دهه اخیر به پیدایش ساختمان‌هایی با ظاهری شکیل و زیبا انجامیده است. گچبری گلویی و ترکیب آن با نور LED نیز خود عصری جدید در هنر معماری داخلی و تزئینات مرتبط با آن به وجود آورده است.
بدون شک نمی‌توان تاثیر خارق العاده گچبری گلویی نور مخفی را در زیبایی بصری یک فضای داخلی نادیده گرفت. با این حال نحوه اجرای صحیح گچبری گلویی نور مخفی و هماهنگی آن با سایر بخش‌های چیدمان داخلی و معماری فضا می‌تواند اثر این کار را صد چندان کند. به طور کلی در اجرای گچبری دیوار، سقف و سایر بخش‌های ساختمان از انواع مدل‌های گچبری استفاده می‌شود. گچبری گلویی نور مخفی نیز تحت تاثیر گچبری کلی ساختمان قرار دارد.
سبک‌های کلی گچبری نظیر گچبری کلاسیک، گچبری نئوکلاسیک، گچبری سنتی و گچبری مدرن می‌توانند سبک گچبری گلویی را نیز متاثر کنند. افرادی که منزل و سایر فضاهای مورد نظر را با سبک کلاسیک چیدمان می‌کنند برای اجرای گچبری نیز به سبک کلاسیک گچبری نیاز دارند. از طرفی دیگر ممکن است یک فضای داخلی با سبکی کاملا مدرن چیدمان شده و تمامی فضاها و اسباب و اثاثیه آن سبکی مدرن داشته باشند. در چنین حالتی استفاده از گچبری گلویی نور مخفی مدرن می تواند نیاز فضا به گچبری و همچنین نور مخفی را تامین کند. گچبری گلویی ساده را به کمک روش‌های دستی گچبری و همچنین گچبری پیش ساخته اجرا می‌کنند.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

گچبری مهدوی به عنوان یکی از بهترین مراکز خدمات ارائه دهنده گچبری در تهران و غرب تهران است، گچبری مهدوی با 20 سال سابقه در این حوزه تخصصی، از بهترین ها در حوزه گچبری به حساب می اید. 

راه های ارتباطی با گچبری مهدوی عبارتند از:

سایت گچبری مهدوی:

gachbori-mahdavi.ir

شماره تماس:

09197133807

آدرس گچبری مهدوی:

تهران. ميدان پونك، مجتمع تجاري اداري بوستان



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

صادرات میلگرد به پاکستان

جالب است بدانید که صادرات این قطعه به کشور پاکستان سبب شده است تا در سال های اخیر بازار صادرات میلگرد در کشور ایران دارای پیشرفت های چشمگیری باشد. از آنجایی که این کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و مانند بقیه کشورهای در حال توسعه جهان سومی در جهان ساخت و ساز های زیادی را انجام می دهد، نیاز زیادی به مصالح ساختمانی دارد. در نتیجه یکی از مصالحی که کشور ایران می تواند برای پاکستان تامین کند میلگرد می باشد.
نکته پر اهمیتی که باید در صادرات میلگرد به کشور پاکستان در نظر گرفت این است که این کشور با ایران دارای مرزهای زیادی می باشد که به همین خاطر برای انجام امور گمرکی و تجاری صادرکنندگان باید تجربه های زیادی در این زمینه داشته باشند. همچنین باید در نظر داشته باشید که بیشتر وارد کنندگان میلگرد در این کشور به دنبال کالاهای فولادی با کیفیت مناسب و قیمت صادراتی میلگرد مقرون به صرفه هستند.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

صادرات ورق گالوانیزه

بیشترین حجم صادرات ورق گالوانیزه در طی سال های ۱۳۹۳-۱۳۹۰ در کشور انجام شده است که با نوسانات بازار جهانی و نرخ ارز تا حدودی از حجم این صادرات کاسته شد. مقصد های صادرات ورق گالوانیزه ایران، افغانستان، ارمنستان، ترکمنستان و عراق می باشد. از دیگر شرکای تجاری کشور ایران در بازار صادرات ورق گالوانیزه کشور ارمنستان و ترکمنستان را می توان نام برد. جالب است بدانید که عراق از ابتدا، مقصد اصلی صادرات ورق گالوانیزه ایران بود که در طی دوران جنگ، حجم واردات آن کم شد ولی با تمام شدن آن، به طور مجدد تقاضا برای صادرات ورق گالوانیزه افزایش یافته است.

همچنین کشور آلمان جزو اولین وارد کننده های ورق گالوانیزه در جهان شناخته می شود و پس از آن کشور آمریکا قرار دارد که رشد قابل توجهی نیز در واردات ورق گالوانیزه دارد. کشور های کره جنوبی و چین از اصلی ترین صادر کنندگان ورق گالوانیزه به کشور های آمریکا و آلمان می باشند که به خاطر مسائل سیاسی ترکیه نیز سهمی از واردات آمریکا را به خود اختصاص داده و از طرف دیگر کشور امارات دومین وارد کننده بزرگ این ورق ها در خاورمیانه می باشد‌.

به طور کلی بازار صادرات ترکیه و واردات امارات، بهترین و مهمترین فرصت برای گسترش یافتن بازار صادرات ورق گالوانیزه در ایران می باشد. که باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار بگیرد و تجار روی این بازارها سرمایه گذاری کنند‌. شما مشتریان محترم می توانید جهت استعلام قیمت ورق سیاه صادراتی و صادرات ورق های گالوانیزه با مجموعه ما در تماس باشید‌. ورق های گالوانیزه بازرگانی تامین پایدار دارای استاندارد های اروپایی بوده و به همین خاطر چشم انداز خوبی جهت صادرات به کشور های دیگر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()